Kortfattad returpolicy
Ångerrätt

Var vänlig kontakta Två Barn Sverige AB innan någon vara returneras.

Det är lämpligt att kunden kontrollerar varan vid leverans och säkerställer att den lever upp till förväntningarna och är felfri. Vid klagomål kontaktar kunden Två Barn Sverige AB  och lämnar relevanta uppgifter och anledningen till klagomålet.


Returvillkor

Du kan returnera varan inom 14 dagar efter leverans, den måste vara i nyskick. Se till att skicka med dina kontaktuppgifter och om möjligt meddela oss ett spårningsnummer. Två Barn Sverige AB rekommenderar att du sparar kvittot för returen och ser till att du får ett paket ID, då det underlättar spårning av paketet vid behov. 

Två Barn Sverige AB kommer utföra en återbetalning vid godkänd retur. Enklast är om kunden skickar ett mail med en kortfattad beskrivning av ärendet.


Transportskador

Om paketet är skadat vid leverans så ska det i första hand rapporteras till transportbolaget. 


Outhämtat paket

Ej uthämtade paket returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt samt hanteringsavgift på 150 sek. 

Vid frågor så kontakta oss på: andrine@2barn.se